Produkter for aavin melk eksport (1)

VEKSTMARKEDSFØRING

VEKSTMARKEDSFØRING

Det er rimelig å anta at enhver prosess som kan digitaliseres, definitivt vil bli digitalisert i løpet av de neste årene. Denne uoppholdelige prosessen fører uunngåelig til en splittelse: Det finnes selskaper som gjenkjenner tidens tegn og åpner seg for den nye virkeligheten. Disse står plutselig overfor utrolige muligheter. De deltar i den store digitale transformasjonsprosessen, drar nytte av den nyvunne smidigheten og vekstpotensialet. De andre vil stå med åpen munn på veikanten av ultra-virkeligheten, mens kortene blir delt ut på nytt uten deres deltakelse. 15% vekst per måned og mer? Gjennomførbart. Growth Marketing, eller Growth Hacking, ble etablert av oppstartsbedrifter som rett og slett verken hadde budsjett eller kunnskap om klassiske markedsføringsmetoder. De måtte derfor finne andre veier for å vokse så raskt som mulig. Disse veiene er åpne for alle.